תפריט מכללת ידע

דף הבית » בלוג » ניהול שכר – תלוש שכר, ניהול נוכחות עובדים, ניהול נוכחות מחוץ למשרד

מאמרים חדשים

בודק שכר מוסמך

בודק שכר מוסמך ממלא תפקיד מכריע בהבטחת שחברות עומדות בתקנות ומנהלות תיעוד מדויק של תגמול

קרא עוד »
ארכיון
מרץ 2024
אבגדהוש
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

בקרת שכר

ניהול שכר – תלוש שכר, ניהול נוכחות עובדים, ניהול נוכחות מחוץ למשרד

תלוש שכר הינו דף אשר מפרט את כל מה שעבד עובד כל שהוא במהלך חודש ספציפי.

ישנה משמעות לכך כי תלוש שכר יהיה קל להבנה ונהיר ביותר. המבנה של תלוש שכר והפרמטרים אשר מוכנסים אליו יותאמו על פי חוק הגנה של שכר, סעיף עשרים וארבעה לחוק. תלוש שכר מתחלק למספר אלמנטים עיקריים, כלהלן:

  • נתונים אישיים.
  • פירוט של השכר אשר הוענק לעובד.
  • הטבות אשר אותן העניק המעביד.
  • ניהול ימים אשר אותם החסיר העובד.
  • ניכוי תשלומים אשר הינם מופרשים עבור רשויות.
  • פרמטרים מצטברים.
  • פרמטרים כללים חדשים.
בקרת שכר
ניהול שכר

ניהול נוכחות עובדים

עבור ניהול נוכחות עובדים ישנן שני פרוצדורות, כלעיל:

  • אחד מן הדברים אשר מסבים הכי הרבה נזק להצלחה של חברה הינו תחום האיחור של עובד. לצד אי הבקרה בנוכחות של עובד במקום עבודה שלו, כמעט ואי אפשר לעקוב אחר שעת הנוכחות של העובדים שלכם, ללא לבזבז הרבה זמן על כך. במציאות של היום נוכל למצוא מענה נהדר עבור ניהול נוכחות עובדים, כמו תוכנות לניהול נוכחות, דרך מערכת ניהול החשבונות שלכם, דבר אשר ניתן לערוך נוכחות גם דרך הטלפון הנייד שלכם.
  • על פי סעיף עשרים וחמישה לחוק שעות עבודה ומנוחה, אשר נקבע בשנת 1951, נקבע כי מעסיק נדרש לנהל יומן על שעות העבודה, גמול שעות נוספות ,גמול עבודה במנוחה שבועית, וכן שעות מנוחה שבועיות. דבר נוסף אשר מציין חוק זה הינו כי הרישום ביומן יבוצע באופן קבוע ויפרט רישום של שעות עבודה אשר בוצעו הלכה למעשה.

ניהול נוכחות מחוץ למשרד

מעביד אשר מעסיק עובדים ששוהים מחוץ למקום העבודה, כמו למשל – פועלי בניין, אנשי מכירות או נהגים, מוצא קושי לבצע רישום ספציפי שלהם. כיום ישנו מענה על ידי דיווח בטלפון נייד, אבל למעביד לא קיימת אינפורמציה לגבי האזור אשר בו נמצא העובד שלו ובמידה ואכן הוא נמצא באזור זה. כיום יש כל מיני אפליקציות הפותרות סוגיה זו, על ידי דיווח של כניסה ודיווח של יציאה ממקום אחד למקום אחר. הפירוט הזה ייעשה על ידי טלפון חכם או על ידי טבלט, אשר יועבר באופן מלא למערכת של ניהול עובדים בכל מיני אפליקציות.

עוד מאמרים

פרסומים

שעון קיץ 2024: מתי מזיזים את השעון? כל התשובות לקראת המעבר – פורסם באתר ישראל היום

בסוף השבוע הבא ישראל עוברת לשעון קיץ, כל מה שצריך לדעת לקראת המעבר • בדקנו מה בכלל הביא להחלטה להחליף את השעון – ומהן השלכותיה.

קרא עוד »
מס הכנסה

דע זכויותיך וחובותיך במס הכנסה

דף זה מרכז את מדריכי "דע זכויותיך וחובותיך במס הכנסה" לשנים האחרונות: דע זכויותיך וחובותיך – הקובץ השלם לשנת 2023 קבצים להורדה דע זכויותיך וחובותיך

קרא עוד »
מס הכנסה

זכויות העובד העצמאי מול מס הכנסה

מדרגות מס הכנסה מדרגות מס הכנסה מתעדכנות מדי שנה ולפיהן נקבע מס הכנסה בהתאם לגודל ההכנסה ולנתונים נוספים מדרגות המס מופעלות על בסיס הכנסה שנתית ולא

קרא עוד »

    תוכן עניינים