תפריט מכללת ידע

דף הבית » בלוג » בודק שכר מוסמך – מה זה?

מאמרים חדשים

מס הכנסה – מידע למעסיקים

חוק סיוע להורים לילדים עד גיל שלוש (תיקוני חקיקה), התשפ"ד-2024 סוג המידעמידע בנושא מס הכנסהתאריך26.3.2024 חוק

קרא עוד »

הנחיות פיקוד העורף החל משבת 13.4.24

מאמרים קשורים לנושא: “חרבות ברזל” הנחיות פיקוד העורף בעקבות המצב הביטחוני הנחיות פיקוד העורף לקיום

קרא עוד »
ארכיון
אפריל 2024
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

בקרת שכר

בודק שכר מוסמך – מה זה?

כאשר יש לנו חברה אנחנו צריכים לנהל את ענייני הכספים שלה באחריות רבה. אחד הדברים שהכי חשוב לשים לב אליהם בניהול הכספים של כל עסק הוא אופן תשלומי השכר לעובדים.

הכי נכון וטוב מבחינה חוקית להקפיד לשלם שכר לעובדים בעזרת בודק שכר מוסמך.

בודק שכר מוסמך הוא בדרך כלל רואה חשבון או מנהל חשבונות שעברו הכשרה מקצועית מתאימה בשביל לבדוק ולפקח על אופן מתן השכר בעסק מסוים.

בודק שכר מוסמך – למה זה חשוב?

כל עסק צריך שיהיה לו בודק שכר מוסמך כי רק הוא יכול לוודא שהוא משלם משכורות בזמן. תשלום משכורות בזמן חשוב מאוד לפי חוק כי אם לא משלמים לעובדים משכורת בזמן אנחנו מבצעים הלנת שכר שזה עבירה על החוק.

בודק השכר יוכל לוודא שגם אין חריגות בשכר של עובד מסוים. מציאת חריגות בשכר של עובד מסוים יכולה להשפיע על מאזן התקציב של כל העסק ולכן חשוב לשים לב אליה ולקחת בחשבון שדברים כאלו יכולים לקרות ולהיות מוכנים אליהם.

בודק שכר מוסמך – מה הוא עושה?

בודק שכר מוסמך בודק האם תשלומי השכר לעובדים תקינים או לא. עבודתו של בודק השכר חשובה מאוד כי היא מסייעת לנו לשמור על התקציב של העסק שלנו. שמירה על תקציב ברור וקבוע לעסק שלנו חשובה מאוד כי רק כך נוכל להגיע למצב שהעסק שלנו רווחי.

עסק שלא שומר על מאזן תקציבי ומאזן משכורות הוא עסק שמועד לפשיטת רגל והפסדים כספיים גדולים מאוד.

 

בדיוק כמו שבכל מדינה יש מבקר מדינה שבודק שהכול מתנהל כשורה כך גם כדאי שבכל עסק יהיה בודק שכר מוסמך שיבדוק שענייני השכר מתנהלים כשורה וכפי שהם צריכים להתנהל. בדיקה של השכר יכולה לסייע לנו לגלות טעויות ולתקן אותן בזמן לפני שיהיה מאוחר מדי.

מודעות לנושא השכר חשובה במיוחד כי רק כך נוכל לאזן את העסק שלנו ולשמור שלא יהיו לנו חריגות בתקציב שלו. עסק ששומר על יציבות תקציבית הוא עסק שקל יותר לנהל אותו ושניתן לשמור עליו מצליח לאורך זמן.

עוד מאמרים

מס הכנסה

מס הכנסה – מידע למעסיקים

חוק סיוע להורים לילדים עד גיל שלוש (תיקוני חקיקה), התשפ"ד-2024 סוג המידעמידע בנושא מס הכנסהתאריך26.3.2024 חוק סיוע להורים לילדים עד גיל שלוש (תיקוני חקיקה),… נפתחה מערכת

קרא עוד »
חרבות ברזל

הנחיות פיקוד העורף החל משבת 13.4.24

מאמרים קשורים לנושא: “חרבות ברזל” הנחיות פיקוד העורף בעקבות המצב הביטחוני הנחיות פיקוד העורף לקיום התקהלויות, מקומות עבודה ופעילויות חינוכיות. כך… עדכון עליית: שכר המינימום

קרא עוד »
ניוזלטר

עדכוני פסיקה וחקיקה מרץ 2024

לקוחות נכבדים, להלן עדכוני פסיקה וחקיקה מהחודש החולף.   עוד מאמרים בנושא… עדכוני פסיקה וחקיקה מרץ 2024 עדכוני פסיקה וחקיקה פברואר 2024 עדכוני פסיקה וחקיקה

קרא עוד »

    תוכן עניינים