תפריט מכללת ידע

דף הבית » בלוג » כל עסק צריך בודק שכר מוסמך

מאמרים חדשים

בודק שכר מוסמך

בודק שכר מוסמך ממלא תפקיד מכריע בהבטחת שחברות עומדות בתקנות ומנהלות תיעוד מדויק של תגמול

קרא עוד »
ארכיון
מרץ 2024
אבגדהוש
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

כל עסק צריך בודק שכר מוסמך

כל עסק צריך בודק שכר מוסמך

אחד הנושאים הרגישים והטעונים בין עובד למעבידו הוא כמובן נושא השכר. כל עובד מגיע למקום עבודתו כדי להרוויח שכר שמאפשר לו להתקיים ואין שאלה על כך ששכר הוא המניע העיקרי והמרכזי לעבודה.

תשלום השכר בזמן ובאופן מסודר הוא רק אחד החובות שמחויב אליהם המעסיק במסגרת חוקי העבודה במדינת ישראל והחוק מגדיר באופן ברור מתי, איך ואילו רכיבים צריכים להיכלל בשכר העובדים.

האם משולמים כל ריבי השכר כחוק?

לא כל מעסיק יודע מהן בדיוק זכויות העובד שלו וחשבי השכר הם אלו שאמונים על תשלום נכון של השכר בדיוק לפי חוקי העבודה וההסכם בין העובד ומעסיקו. עם זאת, כמו בכל מעשה אנושי גם חשבי שכר מועדים לטעויות כאלה ואחרות ולכן נדרשת בקרה איכותית שתבטיח עמידה בכל החוקים והתנאים.

בדיקה תקופתית על ידי בודק שכר מוסמך תבטיח בקרה מקיפה על התשלומים ותמנע טעויות יקרות שעלולות להתברר לאחר מכן בבית משפט עם הוצאות גבוהות ומיותרות.

בודק שכר מוסמך יפיק עבורכם דוח תקופתי שתואם את חוק הגברת האכיפה. זה כולל דוח טיוטה לתיקון הפרות, מעקב והפקת דוח סופי עם בדיקת פנסיה שנתית לכלל העובדים במקום העבודה. דוח כזה יסייע לכם כמעסיקים לזהות טעויות וכשלים ולתקן בהקדם.

איך להתייעל נכון?

עסקים רבים שואפים כל הזמן להתייעל ולעתים מעסיקים תוהים עד כמה הוצאות השכר מכבידות על העסק.

בודק שכר מוסמך יבצע עבורם בדיקת הוצאות השכר בעסק ויאפשר לכם להבין מהו נתח השכר שמשולם לעובדים מכלל ההוצאות. בדרך זו ניתן יהיה להחליט בקלות רבה יותר האם יש צורך לשנות את מצבת העובדים או להתייעל בדרכים אחרות.

בדיקה כזו תאפשר לזהות גם טעויות וחריגות של סכומים ששולמו בטעות לעובדים וכמובן לבצע תיקון בהתאם.

בודק שכר מוסמך ילווה אתכם לאחר ביקורת משרד העבודה

הפיקוח של משרד העבודה על בתי עסק בישראל נעשה אדוק ומורחב יותר ולכן עסקים רבים זוכים לביקורות יזומות לרוב בשל תלונות של העובדים. בודק שכר מוסמך יעניק לכם כבעלי העסק ליווי עם חוות דעת שתמפה את כל הליקויים ותעניק לכם ייעוץ מקצועי לגבי הדרך הטובה ביותר לתקן אותם.

לבסוף, במקרה של עובד שתובע את מעסיקו נדרש תחשיב מלא שמפרט את זכויות העובד. בודק שכר מוסמך יעניק לכם ייעוץ והכנה לדיון בבית הדין.

חברת בקרת שכר מובילה בתחום דיני עבודה והיא מלווה מעסיקים ומעניקה ייעוץ מקצועי על ידי מומחים בתחום.

עוד מאמרים

פרסומים

שעון קיץ 2024: מתי מזיזים את השעון? כל התשובות לקראת המעבר – פורסם באתר ישראל היום

בסוף השבוע הבא ישראל עוברת לשעון קיץ, כל מה שצריך לדעת לקראת המעבר • בדקנו מה בכלל הביא להחלטה להחליף את השעון – ומהן השלכותיה.

קרא עוד »
מס הכנסה

דע זכויותיך וחובותיך במס הכנסה

דף זה מרכז את מדריכי "דע זכויותיך וחובותיך במס הכנסה" לשנים האחרונות: דע זכויותיך וחובותיך – הקובץ השלם לשנת 2023 קבצים להורדה דע זכויותיך וחובותיך

קרא עוד »
מס הכנסה

זכויות העובד העצמאי מול מס הכנסה

מדרגות מס הכנסה מדרגות מס הכנסה מתעדכנות מדי שנה ולפיהן נקבע מס הכנסה בהתאם לגודל ההכנסה ולנתונים נוספים מדרגות המס מופעלות על בסיס הכנסה שנתית ולא

קרא עוד »

    תוכן עניינים