תפריט מכללת ידע

דף הבית » מערכת לניהול מערך השכר – CONTRACTPLUS
מאמרים חדשים
הצטרפו לרשימות התפוצה שלנו

מערכת ניהול מרכזית לביצוע מעקב ובקרה על כל החוזים וההתקשרויות של הארגון
מהיום אין צורך לזכור ואין יכולת לשכוח

מערכת לניהול מערך השכר ומשאבי אנוש:

  • ניהול תיקי עובדים ע”פ דרישות החוק.
  • ניהול הקשר עם העובד החל משלב הקליטה ועד לשלב סיום העבודה.
  • ניהול אחיד של כל הטופסולוגיה משלב הסכם העסקה, ציוד, תעודות, ניהול הסדרים פנסיוניים וסיום העסקה.
  • הפיכת ההסכמים והמידע למידע נגיש וזמין למנהלים בארגון לביצוע בקרה.
  • מערכת לניהול תלושי העובדים בענן באיזור אישי מאובטח.

מערכת לניהול מערך ההסכמים של הארגון:

הפיכת ההסכמים למידע זמין ונגיש לעובדים לביצוע בקרה שוטפת והעלאת המודעות על ידי:

  • בחירת הסמכות לאישור ההסכמים, הנהלה כללית / מחלקת כספים / רכש.
  • הקפדה על ביצוע התקשרויות מול הספקים בהסכם כתוב בלבד ועל פי נוהלי החברה.
  • חיסכון בזמן וכסף.
  • מניעת הונאות.

המערכת מאפשרת:

להקים הסכם. לנהל מעקב אחר סיום/חידוש ההסכם, תום תקופת אחריות, בונוס, ערבות, שינויי מחיר ועוד… לנהל היסטוריית הסכמים קודמים.
להעלות לאתר מאובטח את כל נתוני הספקים שלכם וכל מסמך שאתם רוצים לשמור ולתעד.
לקבל התראות במועד שנוח לכם! לתיבות המייל של כל הגורמים הרלוונטיים במקביל.
ממשק פשוט וידידותי להפעלה בעברית מלאה. זמין בכל מכשיר - טלפון נייד / מכשיר טאבלט / מחשב נייח או נייד.