אודות החברה
בקרת שכר מקבוצת "פורמולה מערכות" נוסדה בשנת 2002.
בקרת שכר מלווה ומספקת תחת גג אחד, באופן שוטף ולאורך זמן, את השיטות והכלים המתקדמים ביותר לבעל העסק לנהל את המשאב האנושי בארגון בצורה מיטבית, תוך צמצום חשיפות משפטיות, התייעלות ומקסום ההוצאה.
החברה מתמחה בבקרת הוצאות השכר והגדלת שורת הרווח.
החברה מעסיקה עובדים עם התמחויות בנושא שכר, תגמול, פנסיה ומשאבי אנוש, רו"ח, חשבי שכר ומחלקת קשרי לקוחות.
בקרת שכר הינה החברה היחידה אשר משלבת את כל תחומי ההתמחות בטיפול בעובדי הארגון ונותנת ללקוח מענה אחד ואחיד.
בקרת שכר גאה לתת שרות למעל 4,000 לקוחות בתחומי הרפואה וסיעוד, קמעונאות ומסחר, התעשייה, הייטק, עמותות, חינוך, התחבורה, פרסום ועוד.
צוות ניהולי

אבי פרץ מייסד ודירקטור
שנת לידה: 1971
מצב משפחתי: נשוי +3.
ניסיון מקצועי: יזם. בעל 18 שנות ניסיון בניהול והקמה של מערכות שיווק, רכש והתייעלות.
משפט מפתח: הדרך הטובה ביותר לחוות את העתיד היא להמציא אותו.

נתן פרקש, משנה למנכ"ל לכספים ותפעול
שנת לידה: 1972
מצב משפחתי: נשוי + 2
השכלה: רו"ח
ניסיון מקצועי: לאחר סיום ההתמחות בקסלמן וקסלמן רו״ח שימש כמנהל כספים באחת מהחברות בקבוצת סופר-פארם.
משפט מפתח: נפש בריאה בגוף בריא.
עורכי דין – מומחי ידע
מיכפל ידע מבית פתרונות אפקטיביים – הינו מוקד* מענה אנושי לפתרון כולל בעולם השכר באמצעות עו"ד לדיני עבודה, בודקי שכר מוסמכים, חשבי שכר מדופלמים, רו"ח, יועצי מס ופנסיה מובילים בתחומם.
מעל 5,000 מעסיקים מקבלים מענה מקצועי ומסחרי שמלווה בימי עיון עם טובי המרצים במדינת ישראל
השירות ניתן בימים א'-ה' בין השעות 9:00-15:00 באמצעות:
- טלפון: 073-219-5500
- מייל: yeda@michpal.co.il
- וואטסאפ: 052-214-3071
*השירות פתוח ללא עלות עד לתאריך 10.4 ולאחר מכן ניתן להצטרף במבצע לשירותי המוקד + 2 ימי עיון מוכרים על ידי לשכת רו"ח במחיר היכרות של 1200 ₪ לשנה

בוגר תואר ראשון במשפטים, התמחות בבוררות ודיני עבודה.
מרצה בימי עיון לחשבי שכר ולבכירים מטעם לשכת חשבי השכר, בנושאים השונים בשכר ודיני העבודה.
פרסום מאמרים שוטפים בדיני עבודה, וכן ועדכוני פסיקה וחקיקה.

בעלת תואר ראשון במשפטים LL.B – התמחות במחלקת דיני עבודה במשרד עו"ד GKH – גרוס, קלינהנדלר, חודק, הלוי, גרינברג ושות'.
סיוע בניהול צוות עורכי הדין אשר נותן מענה בסוגיות בדיני עבודה, מס הכנסה, גמל ופנסיה וביטוח לאומי.
מרצה בכירה בימי עיון מטעם לשכת חשבי השכר במכלל ידע , בעולם דיני עבודה וביטוח לאומי.
בוגרת תואר ראשון במשפטים LLB במכללה האקדמית שערי מדע ומשפט וסטודנטית לתואר שני במשפטים LLM באוניברסיטת ת"א.
עריכת מאמרים שוטפים בתחום דיני עבודה, וכן עדכוני פסיקה וחקיקה למאגר הלקוחות בחברה.

בעלת תואר ראשון במשפטים LL.B
התמחות בתחום הנדל"ן והוצאה לפועל.
תפקיד קודם – עורכת דין במשרד העוסק בתחום הנדל"ן – טיפול בחוזה רכישה/ מכר וכן, טיפול בהעברת זכויות.
כיום חלק מצוות עורכי הדין אשר נותן מענה בסוגיות בדיני עבודה, מס הכנסה, גמל ופנסיה וביטוח לאומי.
פרסום מאמרים בדיני עבודה וכן, עדכוני חוק ופסיקה.

בוגר תואר ראשון במשפטים L.L.B בהצטיינות.
יועץ עסקי במחלקת השכר שבחברת פתרונות אפקטיביים, מומחה בשכר ודיני עבודה
תפקיד קודם מנהל מחלקת הוצאה לפועל וחדלות פרעון במשרד עו"ד שרגא בודה.
התמחות, בתחום האזרחי מסחרי, דיני נזיקין, ליטיגציה ותביעות ביטוח.
מגשר מוסמך מטעם לשכת עורכי הדין ובודק שכר מוסמך מטעם משרד התמ"ת.
עו״ד ליהיא רוזנבך בעלת תואר LLB משפטים – התמחות במשרד טישמן פריצקי לוין ושות' משרד מוביל בתחום המסחרי, דיני עבודה, דיני חברות ועוד.
כיום מומחית בדיני עבודה בתחום השכר במרכז של מיכפל ידע סיוע בצוות עורכי דין אשר נותן מענה שוטף בסוגיות בדיני עבודה, מיסים, ביטוח לאומי, פנסיה וגמל. כותבת ועורכת מאמרים בסוגיות אקטואליות וכן עדכוני פסיקה וחקיקה.
עורכת דין וכלכלנית – תואר ראשון *במשפטים* (L. L. B) *ובכלכלה* (B. A) מהמסלול האקדמי המכללה למנהל.
התמחות ברשות המיסים לישראל.
אנליסטית שכר בכירה – יועצת לחברות מובילות במשק הישראלי – בדגש על הסכמים קיבוצים וצווי הרחבה
פרסום מאמרים שוטפים בדיני עבודה, וכן ועדכוני פסיקה וחקיקה.
מתן מענה שוטף ללקוחותינו בתחום דיני עבודה, פנסיה, ביטוח לאומי ומס הכנסה.